Seminggu berjauhan..

by - 3:55 AM

Assalamualaikum..semua..
Alhamdulillah masih bernafas hingga ke saat ini... Nampak tajuk.. ?

.

.

.

.
Cheessyy YES.. Masa tengah menaip ni memang airmata bercucuran...susah mau percaya.. Tp inilah realiti nya.. So.. Mau tidak mau, kena terima juga...
Susau sebenarnya mau explain perasaan masa ni.. Becampur baur... Macam tidak keruan...
Biarpun tidak seteruk orang lain.. Tapi cukup memberi kesan dekat saya..
Nama anak sulung.. Tapi manja kat family kalah anak bongsu... Ya Allah..
Memang ini lah salah satu cabarannya kalau kita mau belajar mengenal kehidupan..
Setiap hari ibu ayah call.. Pagi.. Malam.. Setiap itulah mata ni berkaca-kaca.. Mungkin belum terbiasa.. Tapi In Shaa Allah.. Lama-lama nanti biasa lah..
Seriously, saya suka tidur di pangkuan ibu saya...and now i really really miss that moment.. Adik saya pun jarang tidur d pangkuan ibu.. Saya setiap hari buat begitu...
Orang cakap manja.?mengada..? Well peeps..please look at me..do i look like i care... ? Hahah.. Tidak bah.. Saya gurau jak ahh..
Tapi saya cuma manja kat family saya ya.. Bukan manja 24/7...saya manja bertempat...
Setiap malam saya cakap mau balik rumah..
Ya Allah.. Rapuh nya hati hambaMu ini... Saya serious, saya tidak pernah Tinggal berjauhan dari family...  13 tahun skola..dari year 1 sampai Form 6, saya tidak pernah tinggal asrama.. Bukan sebab overload manja nya.. Tapi memang saya tidak boleh.. 

Rindu tu susah bah mau di ungkap macam mana rasa nya..kalau setakat dengan kata-kata..memang tidak pernah cukup.. Sekarang ni memang musim merindu...Hanya Allah yang tau perasaan ini macam mana...

bersambung...

You May Also Like

0 commest[s]