Sejenak Bersama Selama Terasa. - [Nortaqifa Abd Shaidi]

by - 5:28 PM

Assalamualaikum.
so, macam yang saya cakap dalam entri saya yang sebelum nie, seriously, saya memang sibuk..
Minta maaf kepada semua followers dan readers... sebab jarang sangat update blog..
samp;aikan ada orang tanya saya.

"Cik Iffah, bila mau update blog?"

"Taqifa, blog macam mana.? sudah update kah?"

"suka baca entri dalam blog iffah, tapi kebelakangan ni iffah macam xda update apa-apa lah"


Cheesy YESS..

memang saya belum update apa-apa atas beberapa masalah teknikal.. aceceh.. sebenarnya saya berdepan denggan pelbagai masalah setiap kali mau update blog.
contoh nya ;-


1. saya kehilangan idea yang telah sekian lama saya fikirkan.
2. saya tiada internet.
3. laptop saya BERMASALAH
4. saya sibuk buat assignment dan study [siki-sikit] #janganriak #dipersilakan pengsan5. saya tiada masa

tiba2 terdengar-dengar suara dan bisikan halus mengatakan
"Why not, kau tutup jak blog kau.?"
"Blog dah berhabuk, update lah sikit-sikit" dll.

NO WAY.. saya tidak akan padam blog ini.. seriously, lama nya saya tidak tidur bab buat template jak. hahah..
Dan thank you, kita bersangka baik, diorang cakap macam tu mungkin seab diorang peka, prihatin, caring, dan lain-lain.

So, STOP untuk ceritera cinta saya dan blog saya...Sekarang jom kita intai dulu kerja kami sekumpulan.

Nampak tajuk diatas tu.??

Haaaa... itu sebenarnya tajuk untuk projek TITAS patik dan sahabat.

"SEJENAK BERSAMA, SELAMA TERASA"

Memaparkan di mana sekumpulan manusia iaitu saya dan sahabat berusaha untuk membuat kutipan derma ikhlas yang akan di sumbangkan kepada Rumah anak yatim Al-Mughni, serta membuat amal kebajikan. kami inda belakun hahaha

Dalam soalan, dia minta video yang berdurasi 15 minit atau kurang. Dan memang tidak dapat dinafikan, kumplan kami memilih untuk berlakon pada awalnya, namun seminggu selepas itu, setelah sel-sel otak lengkap berhubung, kumpulan kami memilih untuk membuat satu video yang lebih kepada bentuk DOKUMENTARI. Dengan tema PERKARA KECIL. IMPAK BESAR.,.
 secara keseluruhannya, cadangan ini dapan sokongan dan sambutan bukan sahaja daripada ahli kumpulan, malah pensyarah serta pemilik kampus tempat kami belajar..
Terima Kasih Atas Sokongan.

Jangan lupa untuk singgah dan tonton video kami yang idak seberapa ini.




Terima Kasih.








































You May Also Like

2 commest[s]

  1. adat belajar sis :) good luck belajaq! hehe jemput join bloglist azah :)

    http://zaza96.blogspot.com/2018/01/pencarian-bloglist-2018.html

    ReplyDelete
  2. ya betul tu.. in shaa Allah nnty sya bw cik Azah..klw smpt sya join

    ReplyDelete