FEBRUARY GIVEAWAY BY LADY IN RED PLANNER

by - 1:06 AM

Persoalannya di sini... Apa yang saya suka baca di blog seseorang..?

Wah..wah..wah.. belum bagi salam.. sudah gatal tangan mau menaip sana sini ya..??
Assalamualaikum WBT kepada semua readers...sebenarnya saya join giveaway by Lady in red planner.. 
so, antara syesyarat yang cik penganjur minta ialah menjawab soalan nya... which is quite interesting..fullstop.

To be honest, soalan simple macam tu pun saya rasa susah mau jawab.. ha.ha.ha... tapi tidak apa, kita cuba la kan... 
Apa yang saya suka baca kat blog orang ...Hmmm.. 
saya suka baca artikel yang berbentuk informasi dan pengetahuan am... lepas tu saya suka juga baca cerita personal life diorang...rasa macam best jak...tengok-tengok para blogger yang travell sana sini then post it up on their blog...wahhh.. its really ohsem man... 
lepas tu lagi, saya suka baca segala artikel yang berbentuk islamik...  
Itu baru yang saya suka baca... belum masuk yang saya suka tengok.. hahaha... saya suka tengok page ABOUT ME orang... yesss... saya suka mau kenal-kenal dengan sahabat blogger... saya suka tengok segala tutorial ngan review movie... lepas tengok review movie, saya cari plak kat internet movie dia tu..hahaha...

ok..im done...Sekarang kita tengok syarat nya yang lain pula....

 

1. Terbuka kepada warganegara Malaysia
2. Mesti follow blog ini dan social media Lady in Red Planner : Instagram, Twitter (optional) dan like my Facebook Page as well.

3. Buat post giveaway ini dengan tajuk 'FEBRUARY GIVEAWAY by Lady in Red Planner' 

4. jawab soalan saya dalam post berkenaan : Apa yang anda suka baca dalam blog seseorang?

5 . Copy banner di atas dan backlink ke entri ini.

ok...semua sudah... sekarang tinggal publish dan post ke ruang komen lady in red planner....
Kepada sahabat yang singgah sini dari segmen yang sama... All the best.. Good Luck guys...


You May Also Like

5 commest[s]

  1. nak join...tp serba serbi takda...twitter ka..insta ka..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih cik iffah sudi join giveaway anjuran LZ..
    Tunggu keputusan okay, good luck!

    ReplyDelete
  3. Ika datang singgah sini :)
    https://ikashoid.blogspot.my/2018/02/february-giveaway-by-lady-in-red-planner.html

    ReplyDelete
  4. Kami join jugak :)
    https://herlittlehome.blogspot.my/2018/02/february-giveaway-by-lady-in-red-planner.html

    ReplyDelete