GIVEAWAY #1 NEW YEAR 2018 BY CIKYAN

by - 12:38 AM

Assalamualaikum.. lepas menyebarkan sedikit dua dikit informasi tadi... kali nie saya mau join segmen sahabat blogger kita pula.. ok...



So,Syarat-syarat dia sebenarnya simple-simple saja.. tidak payah mau perah otak mau buat macam mana.. hahha...


  1. Follow blog CikYan
  2. Buat TAjuk seperti yang di atas
  3. Lekatkan banner dan backlink-kan ke blog CikYan,
  4. Buat review pasal blog Cikyan
  5. Share azam kita..



Review blog CikYan :
So, saya akan start bercerita tentang blog Cikyan. Blog Cikyan merupakan antara blog fevret saya dan merupakan salah satu blog yang saya selalu singgah... meaning to say that, saya suka penulisan cikyan.. blog Cik yan sangat kemas dan teratur, bahasa cikyan pun standard [ tdak macam bahasa saya ni..hentam keromo..]. dan yang paling penting, saya suka baca entri Cikyan sebab Best. Hihi..



Ok, sekarang saya share azam saya pula...
1. saya mau buka bisnes tahun ini. In Shaa :Allah.

2. Saya mau bersuka macam dulu...

3. Jadi blogger sejati. Hahah

4. dan lain-lain... yang lain tu biarlah rahsia..sebab nya..takut kalau cerita jadi riak pula.. hahah...

ok.. im done... Assalamualaikum.

You May Also Like

2 commest[s]