Ada orang tanya.jadi saya jawab.. - NORTAQIFA ABD SHAIDI

by - 11:19 PM

Kalau ada typo..faham-faham lah.. Jari terlampau besar mau menaip di fon. Haha..

Assalamualaikum semua.. So malam ni saya kena bertungkus lumus mengeluarkan idea-idea yang lama sudah basi dalam kepala hotak. Haha.. Apa pun.. Terima kasih kepada followers yang masih melekat di blog saya dan selamat datang kepada followers baru..iya meh..ada..? Haha..  FYI.. saya cik tuan tanah blog ni.. Any question, komen saja di mana2 ruang yang anda selesa atau emel saya saja ahhh.. Haha.. So, lemme introduce ma self..

Kamu boleh panggil saya Iffah.. Hari ni genap sudah umur saya 20 tahun 7bulan 15 hari..dan mempunyai beberapa bakat terpendam seperti ; kurus..garang..kuat membebel...mengada dan yang sama waktu..sama padan dengan nya.. Haha...

Ok..kembali kepada tajuk perbincangan kita pada hari ini... Wow.. What a formal line...  Ok.. As u guys may have known, quality controller ni merupakan salah satu jantung kepada mana2 company yang mengeluarkan apa-apa saja product.. Quality controller responsible to ensure the good or super A+ quality in any production...

Dia punya skop tugasan mak aiii.. biarpun saya masih baru dalam bidang ni.. Tapi bila cakap pasal kualiti product.. Wahh..saya yang tidak tau apa-apa ni pun ikut pening... Saya baru dua bulan berkecimpung dalam bidang ni..dan apa yang saya nampak, kerja ni memang sangat mencabar tapi BEST Dan saya masih lagi belajar...kisah dia ni kan pasal how you control and deals with the production Quality..macam kualiti CPO dengan kernel...

 Ni mau cakap lebih pun kamu tidak faham jua kan.. Tapi kalau mau nanti saya describe dgn lebih detail ya... Dan Alhamdulillah, selama dua bulan di sini.. Kawan-kawan saya pun semua baik... Cakap saja bila mau belajar.. Memang diorang terus ajar.. Kalau diorang tidak mau ajar.. Sorry to say, memang saya paksa.. Haha.. Sorri ya..

 So..as i come to the end of this entry.. I would like to thank you to Miss Winnie and Mr Manager for giving me the opportunity to work with you...
 Thank you to Mr junior and Ebzan for placing your trust and confidence for me in my abilities to learn many things in this 2 months.. And thank You to all for choosing to teach me and stay with me for those times that i push you to answer all of my poopy question especially ; Johnas A.G, Wilson J , Veorn, and Nurizzati...
Steve.. Collin..Jason..Muspin.. Iqmal.. Dan lain2.

You May Also Like

0 commest[s]