Keyboard Rosak kah macam mana? Nortaqifa Abd Shaidi

by - 10:08 AM

Assalamualaikum semua...

So, kepada sesiapa yang perasan.. i havent post anything since last 12th July right..?? which is bout someone's birthday... dahhh...Also, if you've been here a few times, you might've realized that I have completely wiped out few of my posts from its existence...I have a few reasons to that, and my explanation is probably the reason why I decided to sit and type away on this keyboard today..[which is not mine]
I realized that this blog is pointless..sebab saya hilang idea mau update blog macam mana... alahaiii.. lama kaaahh on hiatus..?? hahah... kadang-kadang saya nampak bah idea saya berlari-lari...joging-joging...berenang-renang ketepian..dan itu bermaksud jelas yang saya kehilangan idea.. hahaha...what an imagination lahhh...boleh bayangkan kah macam mana teruknya saya hilang idea..??? dan saya tidak dapat buat apa-apa..... I know, I'm a bit slow on that one, haha.




Sebelum hakak start membebel... hakak mau tanya...

how are you guys..?? Good..?? Cool...

Ok.. saya dapat chat yang cakap pasal blog saya...
eh..eh.. blog kau ni kan berhabuk sudah bah....
jadi saya ambil keputusan untuk update la sikit-sikit kan.. kesian juga blog saya ni... saya buat blog ni siang malam tidak tidur.. haha...

So, Kenapa saya jarang sekali update blog yang serba PINK ini..???
jawapan nya akan saya kupas dalam 3 tunjang utama.. aceceh.... fe-feeling pidato lah tu...

First, saya kerja.. bangun pagi kemas-kemas ..jalan kerja.. lepas tu sampai rumah malam... alaaa.. kadang-kadang penat... tapi penat-penat pun boleh tengok movie sampai jam 2 and then bangun lagu pagi pergi kerja.. begitu lah setiap hari...[sebenarnya itu bukan masalah yang sangat serius] tapi yang menjadikan masalah "saya tidak dapat update blog ini menjadi lebih besar ialah" laptop saya rosak... saya tidak tau lah apa jadi sama keyboard saya... lain saya tekan, lain pula yang keluar... alaaaa.. ni kalau saya ikut kan hati menaip guna tu juga...Confirm, kamu semua ingat laptop saya dicuri oleh alien dan berjaya di bawa ke planet lain....haha...

Secondly, line internet di sini tidak kuat lah uollsss... macam yang saya cakap dalam post saya sebelum ni, saya kerja di pedalaman. [ ehhh..?? saya ada cakap kah tiada tu ahh..?? saya lupa..haha ..atau mungkin saya belum bagitau lagi]
kat sini, saya kena cari line pun susah... lepas tu mau hotspot pula dekat komputer.?? memang inda laaa bahhhh... sayang nya kuota saya tu.. hahaha.. dan untuk topik ni saya stop sampai di sini saja..because I  know i cannot end this well... [nanti saya terlanjur cakap pasal pelan internet yang saya guna tu lambat guatttt]

And, last but not least, semua yang saya mau taip di sini saya sudah taip dalam buku diari.. jadi anda ingat saya ada masa mau sakit kepala..?? mau taip balik..?? aduuhaii.. kalau lah boleh copy paste dari buku terus pergi sini kan bagus.. hahaha.. tapi tabiat saya ni, apa yang sudah tu sudah..saya tidak baca balik... I can't even bring myself to read my old entry samada dalam blog atau dalam buku diari..,and since it will become a subject of ridicule among my friends who will find my blog or my diari, I quickly wiped it all off. Squeaky clean, though not too...i even r..but I didn't delete this blog entirely, though, because I've been burning the midnight oil just to make it pretty enough for me to lay eyes on. Besides, seeing this blog the way it is now will help me remember how willed I am to decorate everything.
ehyh..jangan main-main.. kawan saya pandai cari buku diari saya dan baca...wahhh..merah padam ..merah macam ketam muka saya...aduhaiii...

Double yess.. adakah patut tengah saya menaip di sini tiba-tiba PC buat hal mau restart ...nyaris gugur jantung hakak.. nasib ada tersave juga...kalau tiada saya baling pc ni...and yess again, idea saya ghaib sudah... Cheesy alert! I forgot what to say now, because all I know is that I have a lot of errands than just to sit here biting my nails and brainstorming about what to say next. So I'll leave the blog as it is now...

Bubyeee..bubbleee....


You May Also Like

4 commest[s]

  1. Temakan semut tu.. Haha nada bah

    ReplyDelete
  2. @anonymous .. mungkin la tu...sebab selalu besemut ni laptop sya...manis telampau kali.. hahahah >.<

    ReplyDelete