Blog Bertukar Wajah.?? - NORTAQIFA ABD SHAIDI

by - 7:31 AM

Assalamualaikum..semua..ok pepagi nie saya mau cerita pasal blog bertukar wajah..?? ehhh.. ingat transformer kah macam mana..?? Hahaha.. ok..if uve been here for a few time.. kamu boleh nampak perubahan dalam blog saya nie... which is dia sudah berganti kulit...
ok..check it out... 


Kalau kamu perasan.. dua hari lalu, skin blog saya dia macam gambar kat atas ni.. tema dia kaler Putih dan pink ...dan saya selitkan sikit kaler gold di header supaya lebih gojesss....yess.. ini skin saya dua hari yang lalu.. tengok pula gambar kat bawah nie..



Okey.. nampak gambar kat atas ni?? cheesy yess..! itu lah wajah blog saya sekarang ni.. mana lah tau ada yang rasa macam... eh..aku betul kah ni..?? kenapa tidak pink..?? betul kah ni blog efa..??

yess.. kamu betul.. ini blog saya.. dan kamu tidak salah alamat ya..  hahah.. ok lah itu seja untuk jam ini... sekadar pemberitahuan... sebab ada yang tanya.. efa, kenapa bukan PINK..???
dari 2015 sampai 2018 saya rasa blog saya semua tema pink.. 
kalau tidak percaya tengok ni > KLIK SINI

Jadi, saya rasa macam mau ubah jadi Black and White...tapi ada lah jua sikit-sikit pink.. hahaa...
dan ini lah header saya yang paling simple. hahah.
Ok..thanks..bye..

You May Also Like

1 commest[s]