Lain di cari- Lain dijumpa..?? - Nortaqifa Abd Shaidi

by - 6:25 PM

Assalamualaikum... so, hari ni kita cerita pasal apa yang saya mau dan apa yang saya beli...?? hahaha.. mau dijadikan cerita, hari ni merupakan hari yang sangat sibuk, saya, adik dan ibu jalan pergi survey barang-barang untuk di isi dalam dulang hantaran...



Sebelum jalan, saya sudah plan mau beli apa semua... ada dalam list... mau beli wallet, tali pinggang, jam tangan.. dan lain-lain..
sampai di pekan, saya tidak jumpa semua benda tu... apa yang saya jumpa ialah....

MAKANAN...MAKANAN...MAKANAN..

ber-habis belanja sebab beli makanan.. nasib baik lah makanan tidak boleh berkira... Sampai kat rumah, saya buka semua plastik, mau tengok benda apa yang saya dah beli... check..punya check.. satu apa pun tiada lagi...

yang ada cuma, cucur udang, satee, takoyaki, minuman-minuman.. dan makanan lain yang sama waktu dengan nya... yeeehaaaaa...

amboi-amboi cik NORTAQIFA... engkau kalau bab makanan, tidak ingat dunia yaaaa....

hemmm... alamatnya, kena rajin-rajin lah exercise...

Kepada bakal suami Cik Iffah... saya paling pantang kalau dibawa ke kedai makan...ke DIY... sebab saya suka beli makanan dan barang-barang dapur...

habis lah nakkkkk....

ok lah.. siap sudah berceloteh pasal makanannnn.. lepas ni kita cerita pasal benda lain lagiiii...

Assalamualaikum...

You May Also Like

0 commest[s]