My New Life - Nortaqifa Abd Shaidi

by - 8:54 PM

Assalamualaikum semua... Sememang nya waktu-waktu begini saya sangat sibuk... Dan fyi.. Saya sekarang keja sudah..so, kalau ada cuti baru saya akan update blog ni... Tapi memandangkan beberapa orang dah yang tanya saya pasal blog saya.. So, saya post juga lah my simple post malam ni.

Many of my friends have asked me...where have u been ahhh.. Ifa..? Why you stop blogging...? And so on...

Oh my english...

And fyi again.. Saya masih di sini.. Setia di sini cuma masa tidak mengizinkan...dan saya tidak berhenti bloggin pun.. Stop sampai d sini..


Berbalik kepada tajuk yang di atas.. My new life huh?.? Ok.. Like seriously, kehidupan masa sekolah... Masa jadi penganggur dan masa bekerja memang sangat..sangat berbeza.. Memandangkan sekarang saya sudah mula kerja...dalam fikiran saya cuma kerja.. Kerja dan kerja.. Haihh... Can u imagine saya tidur boleh termimpi pasal kerja?? Ok fine... Haha.. Ma bad..

Saya cuma mau minta maaf kalau saya tidak sempat meng-update apa-apa di sini...

Ok daaa uolss... Nanti saya post lagi ya..

You May Also Like

0 commest[s]