Perginya Pak Long Ku - NORTAQIFA ABD SHAIDI

by - 5:26 PM

Assalamualaikum..


20 September 2021
Pagi macam biasa aku bangun..tunggu sarapan di hantar.. Kemas2 bilik kan...

Aku tidak tau kenapa, tapi suasana masa tu memang redup... Sejuk.. Gerimis...

Ibu aku chat lah aku.. Tanya pasal anak aku.. Tapi ada satu chat ibu aku yang buat aku hampir jatuh ke lantai..

Aku sekali lagi menangis meratapi kepergian arwah.. Ya Allah.. Arwah ni abang sulung ibu aku.. Susah sennag sama sama.. Aku nampak senyuman gembira dia bila dia pegang anak aku.. Tahun lalu.. Sampai dia tersasul bahasakan dirinya bapatua.. Walhal, dia dah jadi atuk kat anak aku.. Pedihh nya aku rasaaa..

Belum lagi habis sedihku... Kini tertambah lagi sedih yang lain... Semoga mama tua dan anak2 arwah kuat menghadapi ujian..
Habislah sudah kesakitan arwah di dunia.. Arwah disahkan positif dan ditidurkan kerana kesukaran bernafas.. 

Minta jasa baik pembaca semua.. Sedekahkan Alfatihah kepada Almarhum Pak Long aku.. SUHAIMI BIN HJ ABD SALLEH..
SEMOGA SEMUA AMALNYA DI DUNIA DITERIMA DAN DITEMPATKAN DALAM KALANGAN ORANG YANG BERIMAN DAN  SOLEH. AMINNN.. 

You May Also Like

5 commest[s]