Your worst habits

by - 3:47 PM

So, today im gonna tell you about my worst habit(s).. amboi, dalam kurungan ‘S’.. takut-takut tengah menaip tiba-tiba teringat bad habit yang lain pula... 


Assalamualaikum sebagai pembuka cerita.. cewahhh... hahah.

Seperti yang anda semua TAHU, di entri saya sebelum nie ada menceritakan tentang bad habit saya.. benar..? satu-satunya bad habit saya yang saya tahu sekarang nie ialah makan ais battu uollss... saya tidak tau kenapa saya sangat suka makan ais batu.. dan kalau dibagi pilihan sama ada aiskrim dan ais batu...saya pilih ais batu... aduduhhh...

Jadi setakat nie my worst habit yang saya tau is kuat makan ais batu.. emm lain-lain saya rasa saya nie cengeng.. what is cengeng... cengeng tu suka nangis.. sikit-sikit nangis...tengok movie nangis,. Orang nangis ikut nangis... semua pun mau nangis.. dan ini pun saya rasa teruk juga lah.. aduhhh..

sampai sini jak cerita kita kali nie... hahah..tidak boleh lebih-lebih bab bad habit ni.. hahah.

You May Also Like

2 commest[s]